HCL 205/13.07.2007
Persoana desemnata cu aplicarea Legii 544/2001 - PERSOANA DESEMNATĂ CU FURNIZAREA INFORMAŢIEI PUBLICE
BUCUREŞTEANU ALEXANDRU – ŞEF SERVICIU JURIDIC, CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI ASISTENŢĂ SOCIALĂ
EMAIL inf.interespublic@primariaeforie.ro
Telefon 0241748633 int. 108, fax 0241 748979
Solicitarea informatiilor de interes public
Continut
In conformitate cu prevederile art.6 alin. (3) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, solicitarea in scris a informatiilor de interes public cuprinde urmatoarele elemente: a) Autoritatea sau institutia publica la care se adreseaza cererea; b) Informatia solicitata, astfel incat sa permita autoritatii sau institutiei publice identificarea informatiei de interes public; c) Numele, prenumele si semnatura solicitantului, precum si adresa la care se solicita primirea raspunsului. In situatia in care in cuprinsul solicitarii de informatii de interes public nu se regasesc toate cerintele de mai sus, petitia respectiva nu va fi tratata ca o solicitare de informatii de interes public.
Modalitati de contestare
In conformitate cu prevederile art.21 alin. (3) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, impotriva refuzului explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor legii nr.544/2001 se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata. In conformitate cu prevederile art.22 alin. (1) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, in cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale, prevazute in legea nr. 544/2001, aceasta poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.
Buletin Informativ 2020 – > Accesati aici
Buletin Informativ 2018 – > Accesati aici
Raport de evaluare a legii 544/2001
2019
Raport de Evaluare a Implementarii Legii nr. 544/2001 in Anul 2019 – > Link
2018
Raport de Evaluare a Implementarii Legii nr. 544/2001 in Anul 2018 – > Link
2016
Raport de Evaluare a Implementarii Legii nr. 544/2001 in Anul 2016 – > Link
2015
Raport de Evaluare a Implementarii Legii nr. 544/2001 in Anul 2015 – > Link
2013
Raport de Evaluare a Implementarii Legii nr. 544/2001 in Anul 2013 – > Link
Raport Anual de Activitate al Primariei Orasului Eforie pentru Anul 2013 – > Link
Model – Formular-tip cerere informatii de interes public
Model – reclamatie administrativa (2)
Model – reclamatie administrativa (1)
Guvernare transparenta, deschisa si participativa – standardizare, armonizare, dialog imbunatatit, cod SIPOCA 35 Accesati urmatorul Link
Procedura de sistem – Accesati urmatorul Link