concurs de promovare functie publica de conducere de SEF SERVICIU al serviciului Buget,finante, Contabilitate, Elaborare si Executie Buget

Primăria Oraşului Eforie, cu sediul in str Progresului nr 1, Eforie Sud,  organizează concurs  de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a  unei funcţiei publice de conducere vacantă de  SEF SERVICIU al Serviciului Financiar Contabilitate, Eleborare si Executie Buget . Postul este cu norma intreaga de 40 ore saptamana.

În vederea participării la concurs și a ocupării funcțiilor publice menționate, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale și specifice:

 Condiţiile pentru participarea la concurs sunt :

– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;

-studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă  în domeniul fundamental  ȘTIINȚE SOCIALE, ramura de știință : ȘTIINȚE ECONOMICE

-Studii universitare de master absolvite cu diploma în domeniul administrației publice , management sau în specialitatea studiilor necesare ocuparii funcției publice sau cu diploma echivalentă conform prevederilor art.57 alin.(2) din Legea învățământului superior nr 199/2023

– să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile legii
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani ;

Concursul de recrutare constă în 3 etape succesive :

  • verificarea eligibilităţii candidaţilor/selecţia dosarelor
  • proba scrisă
  • interviul

– Dosarele de înscriere la concurs se pot depune in perioada 12.06.2025- 01.07.2025 , la sediul  Primariei Orasului Eforie din strada Progresului nr 1 , loc.  Eforie Sud

selectia dosarelor va avea loc în maxim 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere;

proba scrisa se va desfăşura în data de 14.07.2025 ora 13.30, la sediul Centrului de Relatii cu Publicul- sala de sedinte-  din Eforie Sud, strada Avram Iancu nr 3

-interviul se susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise ; data interviului va fi afișată odată cu rezultatele la proba scrisă

Se pot prezenta la următoarea probă numai candidaţii declaraţi „admis“ la proba precedentă.

În vederea participării la concurs, candidații vor depune dosarul de concurs, care trebuie să  cuprindă:

(2) Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:

  1. a) formularul de înscriere prevăzut la 137 lit. a);
  2. b) copia cărţii de identitate;
  3. c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
  4. d) copii ale diplomelor de studii sau echivalente;
  5. e) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, potrivit prevederilor prezentului cod, după caz;
  6. f) copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente în condiţiile 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. g) adeverinţă emisă de autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia este numit funcţionarul public candidat, din care rezultă calitatea acestuia de funcţionar public clasa I;
  8. h) cazierul administrativ.

(2) La cererea candidatului, formulată la data înscrierii la concurs, dar nu mai târziu de data finalizării perioadei de depunere a dosarelor în condiţiile prezentei hotărâri, documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de către instituţia organizatoare a concursului de promovare.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Atribuțiile postului

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

  • sarcini de bazǎ (60 % din timpul de lucru) – atribuţii şi responsabilitǎţi specifice scopului principal al postului:
  • conduce, îndrumă şi controlează activitatea Serviciului Financiar, Contabilitate, Elaborare şi Execuţie Bugetdin cadrul Primăriei Eforie;
  • verificǎ şi vizeazǎ documente elaborate în cadrul serviciului;
  • verificǎ modul de îndeplinire a sarcinilor de serviciu ale salariaţilor din subordine;
  • verificǎ realitatea, regularitatea şi legalitatea tuturor înscrisurilor elaborate de către personalul din subordine, pe care le vizează prin aplicarea semnăturii olografe;
  • repartizeazǎ sarcini de serviciu salariaţilor din subordine şi urmǎreşte îndeplinirea acestora, la termenele stabilite;
  • organizeazǎ activitatea zilnicǎ şi urmǎreşte aducerea la îndeplinire a tuturor sarcinilor de cǎtre personalul din subordine;
  • asigurǎ colaborarea cu celelalte compartimente ale instituţiei;
  • sprijinǎ propunerile şi iniţiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunǎtǎţirii activitǎţii instituţiei;
  • verificǎ periodic activitatea desfǎşuratǎ de cǎtre salariaţii din subordine şi prezintǎ ordonatorului de credite constatǎrile efectuate;
  • face propuneri cu privire la instruirea personalului din subordine, pe care le prezintǎ ordonatorului de credite;
  • rǎspunde, în faţa organelor de control, pentru activitatea desfǎşuratǎ în cadrul Serviciului Financiar, Contabilitate, Elaborare şi Execuţie Buget;
  • întocmeşte referate pentru sancţionarea personalului din subordine, atunci cǎnd este cazul, pe care le prezintǎ primarului, dacǎ este prima abatere disciplinarǎ sau sesizeazǎ comisia de disciplinǎ;
  • întocmeşte referate de necesitate pentru achiziţionarea de produse, servicii sau lucrǎri pentru buna desfǎşurare sau îmbunǎtǎţirea activitǎţii în cadrul serviciului pe care îl conduce;
  • vizeazǎ referatele de necesitate şi cererile întocmite de cǎtre personalul din subordine;
  • verificǎ modul în care sunt aduse la îndeplinire dispoziţiile primarului şi hotǎrârile consiliului local de cǎtre personalul din subordine;
  • participă la elaborarea bugetului local cu respectarea termenelor legale și la rectificarea acestuia pe parcursul anului;
  • urmărește execuția bugetară (execuția de casă prin trezorerie);
  • răspunde pentru asigurarea comunicării cu instituţiile statului (Trezorerie, DGFP, CNPAS, Camera de Conturi, Ministerul de Finanţe, MDRAP, DSP, Prefectura etc.) prin intermediul platformelor electronice sau prin intermediul serviciilor poştale;
  • răspunde pentru publicarea pe pagina de internet (şi la avizier, dacă este cazul) a tuturor informaţiilor de interes public aplicabile domeniului de activitate precum şi a tuturor documentelor relevante: hotărârile privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, propunerile de buget, informaţiile cu privire la datoria publică etc.
  • Organizează şi conduce întreaga evidenţă contabilă la nivelul autorităţii publice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Asigură respectarea legalităţii privind întocmirea şi valorificarea tuturor documentelor financiar-contabile prezentate pentru aprobare ordonatorului principal de credite;
  • Asigură întocmirea, circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
  • Lunar și trimestrial, primeşte dările de seama contabile de la oronatorii terţiari de credite, le verifică dacă sunt în concordanţă cu cifrele aprobate si nu există depăşiri de credite, dacă sunt completate conform instructiunilor Ministerului Finantelor; asigura centralizarea acestora si intocmirea darii de seama proprii, pe care le depune la termenele fixate la Administrația Județeana a Finanțelor Publice, impreuna cu referatul explicativ asupra bilantului contabil.
  • Ține evidenţa şi urmareşte plăţile şi încasarile în conturile speciale;
  • Ține evidenta şi verifică permanent realizarea cheltuielilor pe capitole, subcapitole, articole si alineate cu respectarea creditelor alocate pentru bugetele locale;
  • sarcini de bazǎ (60 % din timpul de lucru) – atribuţii şi responsabilitǎţi specifice scopului principal al postului:
  • conduce, îndrumă şi controlează activitatea Serviciului Financiar, Contabilitate, Elaborare şi Execuţie Bugetdin cadrul Primăriei Eforie;
  • verificǎ şi vizeazǎ documente elaborate în cadrul serviciului;
  • verificǎ modul de îndeplinire a sarcinilor de serviciu ale salariaţilor din subordine;
  • verificǎ realitatea, regularitatea şi legalitatea tuturor înscrisurilor elaborate de către personalul din subordine, pe care le vizează prin aplicarea semnăturii olografe;
  • repartizeazǎ sarcini de serviciu salariaţilor din subordine şi urmǎreşte îndeplinirea acestora, la termenele stabilite;
  • organizeazǎ activitatea zilnicǎ şi urmǎreşte aducerea la îndeplinire a tuturor sarcinilor de cǎtre personalul din subordine;
  • asigurǎ colaborarea cu celelalte compartimente ale instituţiei;
  • sprijinǎ propunerile şi iniţiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunǎtǎţirii activitǎţii instituţiei;
  • verificǎ periodic activitatea desfǎşuratǎ de cǎtre salariaţii din subordine şi prezintǎ ordonatorului de credite constatǎrile efectuate;
  • face propuneri cu privire la instruirea personalului din subordine, pe care le prezintǎ ordonatorului de credite;
  • rǎspunde, în faţa organelor de control, pentru activitatea desfǎşuratǎ în cadrul Serviciului Financiar, Contabilitate, Elaborare şi Execuţie Buget;
  • întocmeşte referate pentru sancţionarea personalului din subordine, atunci cǎnd este cazul, pe care le prezintǎ primarului, dacǎ este prima abatere disciplinarǎ sau sesizeazǎ comisia de disciplinǎ;
  • întocmeşte referate de necesitate pentru achiziţionarea de produse, servicii sau lucrǎri pentru buna desfǎşurare sau îmbunǎtǎţirea activitǎţii în cadrul serviciului pe care îl conduce;
  • vizeazǎ referatele de necesitate şi cererile întocmite de cǎtre personalul din subordine;
  • verificǎ modul în care sunt aduse la îndeplinire dispoziţiile primarului şi hotǎrârile consiliului local de cǎtre personalul din subordine;
  • participă la elaborarea bugetului local cu respectarea termenelor legale și la rectificarea acestuia pe parcursul anului;
  • urmărește execuția bugetară (execuția de casă prin trezorerie);
  • răspunde pentru asigurarea comunicării cu instituţiile statului (Trezorerie, DGFP, CNPAS, Camera de Conturi, Ministerul de Finanţe, MDRAP, DSP, Prefectura etc.) prin intermediul platformelor electronice sau prin intermediul serviciilor poştale;
  • răspunde pentru publicarea pe pagina de internet (şi la avizier, dacă este cazul) a tuturor informaţiilor de interes public aplicabile domeniului de activitate precum şi a tuturor documentelor relevante: hotărârile privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, propunerile de buget, informaţiile cu privire la datoria publică etc.
  • Organizează şi conduce întreaga evidenţă contabilă la nivelul autorităţii publice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Asigură respectarea legalităţii privind întocmirea şi valorificarea tuturor documentelor financiar-contabile prezentate pentru aprobare ordonatorului principal de credite;
  • Asigură întocmirea, circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
  • Lunar și trimestrial, primeşte dările de seama contabile de la oronatorii terţiari de credite, le verifică dacă sunt în concordanţă cu cifrele aprobate si nu există depăşiri de credite, dacă sunt completate conform instructiunilor Ministerului Finantelor; asigura centralizarea acestora si intocmirea darii de seama proprii, pe care le depune la termenele fixate la Administrația Județeana a Finanțelor Publice, impreuna cu referatul explicativ asupra bilantului contabil.
  • Ține evidenţa şi urmareşte plăţile şi încasarile în conturile speciale;
  • Ține evidenta şi verifică permanent realizarea cheltuielilor pe capitole, subcapitole, articole si alineate cu respectarea creditelor alocate pentru bugetele locale;

 

  • Asigură plata la termen a sumelor ce sunt obligaţia instituţiei faţă de bugetul de stat;
  • Asigură desfăşurarea ritmică a operaţiunilor de decontare cu furnizorii şi beneficiarii;
  • Semnează instrumentele de plată a cheltuielilor bugetare în limita creditelor bugetare şi a destinaţiilor aprobate, cu respectarea prevederilor legale şi a procedurilor interne;
  • Ține evidenta si verifica creditele bugetare aprobate;
  • Asigura întocmirea raportului trimestrial și anual privind execuția bugetelor pe cele două secțiuni conform Legii 273/2006 privind finanțele publice locale completată și modificată;
  • Completează registrul jurnal şi registrul inventar.
  • Are acces la funcționalitățile sistemului național de raportare Forexebug pe bază de certificat digital calificat; semnează și transmite documente electronice; deţine următoarele roluri pentru funcţionalităţile sistemului Forexebug: vizualizare rapoarte; acces la aplicaţia Control Angajamente Bugetare; vizualizare informaţii din aplicaţia Control Angajamente Bugetare; semnare şi transmitere documente electronice.
  • Asigură depunerea situaţiilor financiare lunare, trimestriale și anuale ale instituţiei în sistemul național de raportare FOREXEBUG;
  • Răspunde pentru respectarea principiilor economicităţii, eficienţei şi eficacităţii în utilizarea fondurilor publice şi pentru aplicarea prevederilor referitoare la cheltuielile publice cuprinse în Legea finanţelor publice locale nr. 273/2014, cu modificăriel şi completările ulterioare;
  • Angajează, prin semnătură, alături de ordonatorul principal de credite, cheltuieli publice.
  1. sarcini generale (20 % din timpul de lucru) – atribuţii şi responsabilitǎţi generale:

 

  • cunoaşte, respectǎ şi aplicǎ întocmai prevederile Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Primǎriei Eforie şi prevederile Regulamentului de Ordine Interioarǎ;
  • are calitate de membru în Comisia de monitorizare a SCIM;
  • cunoaşte şi respectă toate Procedurile Operaţionale (PO) si Procedurile de Sistem (PS) la care acces prin cadrul platformei vivaSCIM;
  • cunoaşte, respectă şi face propuneri pentru completarea/modificarea Manualului de politici contabile aprobat la nivelul intituţiei;
  • îşi rezolvă corespondenţa repartizată, fizic sau prin aplicaţia informatică de registratură în termenele legale (sau cele solicitate de către conducătorul ierarhic);
  • ia la cunoştinţă de dispoziţiile legale cu privire la protecţia informațiilor confidențiale şi a datelor cu caracter personal şi se angajează să păstreze cu stricteţe confidențialitatea acestor date, să respecte întocmai normele legale cu privire la prelucrarea, evidenţa, manipularea, transferul și protecția datelor cu caracter personal ce i-au fost încredinţate, inclusiv după încetarea activităţilor care presupun accesul la aceste informaţii;
  • întocmeşte proiecte de hotǎrâre şi/sau rapoarte de specialitate pentru şedinţele consiliului local;
  • întocmeşte note justificative şi propuneri pentru bugetul de venitul şi cheltuieli al oraşului Eforie, pentru rectificǎri bugetare (în cazul în care bugetul a fost deja adoptat);
  • întocmeşte rapoarte, statistici, monitorizǎri, declaraţii etc. solicitate de cǎtre alte instituţii sau instituite prin legislaţia în vigoare şi rǎspunde de expedierea acestora la termenele solicitate;
  • cunoaşte, respectă şi aplică întocmai legislaţia în cadrul atribuţiunilor de serviciu.
  1. sarcini generale (20 % din timpul de lucru) – atribuţii şi responsabilitǎţi generale:

 

  • cunoaşte, respectǎ şi aplicǎ întocmai prevederile Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Primǎriei Eforie şi prevederile Regulamentului de Ordine Interioarǎ;
  • are calitate de membru în Comisia de monitorizare a SCIM;
  • cunoaşte şi respectă toate Procedurile Operaţionale (PO) si Procedurile de Sistem (PS) la care acces prin cadrul platformei vivaSCIM;
  • cunoaşte, respectă şi face propuneri pentru completarea/modificarea Manualului de politici contabile aprobat la nivelul intituţiei;
  • îşi rezolvă corespondenţa repartizată, fizic sau prin aplicaţia informatică de registratură în termenele legale (sau cele solicitate de către conducătorul ierarhic);
  • ia la cunoştinţă de dispoziţiile legale cu privire la protecţia informațiilor confidențiale şi a datelor cu caracter personal şi se angajează să păstreze cu stricteţe confidențialitatea acestor date, să respecte întocmai normele legale cu privire la prelucrarea, evidenţa, manipularea, transferul și protecția datelor cu caracter personal ce i-au fost încredinţate, inclusiv după încetarea activităţilor care presupun accesul la aceste informaţii;
  • întocmeşte proiecte de hotǎrâre şi/sau rapoarte de specialitate pentru şedinţele consiliului local;
  • întocmeşte note justificative şi propuneri pentru bugetul de venitul şi cheltuieli al oraşului Eforie, pentru rectificǎri bugetare (în cazul în care bugetul a fost deja adoptat);
  • întocmeşte rapoarte, statistici, monitorizǎri, declaraţii etc. solicitate de cǎtre alte instituţii sau instituite prin legislaţia în vigoare şi rǎspunde de expedierea acestora la termenele solicitate;
  • cunoaşte, respectă şi aplică întocmai legislaţia în cadrul atribuţiunilor de serviciu.

 

Cu privire la utilizarea staţiilor de lucru şi a sistemelor informatice care se utilizează în instituţie:

  • cunoaşte şi respectă politicile şi regulile de securitate ale instituţiei;
  • utilizează tehnica de calcul (calculatoare, imprimante, copiatoare) din dotare numai în interes de serviciu, în scopul îndeplinirii sarcinilor ce i-au fost atribuite;
  • nu va permite accesul la tehnică de calcul a persoanelor din afara Primăriei Eforie. Nu se va permite accesul la echipamentele de calcul și/sau la informațiile stocate în mediile de stocare aferente sau interogate prin intermediul acestora pentru persoane neautorizate din instituţie sau din afara instituţiei;
  • nu va interveni din proprie iniţiativă asupra aparaturii, sau modificării setărilor stabilite de către o persoana responsabilă.
  • nu va proceda la instalarea oricăror programe sau aplicaţii fără înştiinţarea şi/sau acordul conducătorilor ierarhici, softuri pentru care instituţianu a achiziţionat licenţe, jocurilor pe calculator etc.
  • accesul la internet, acolo unde este permis, se face numai în interes de serviciu.Este interzis accesul neautorizat la bazele de date, sau utilizarea altui nume de utilizator şi parolă fără acceptul utilizatorului care are drept de acces. Se interzice accesul la site-uri de torente, adult, filme și jocuri online etc. Nu se vor accesa/descărca/difuza/deține informații fără a avea acest drept.
  1. sarcini administrative (10 % din timpul de lucru):

 

  • asigură întocmirea, circulaţia, păstrarea şi arhivarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor sintetice şi analitice referitor la contribuabilii persoane juridice, la contractele de închiriere şi concesionare şi  se preocupă de informatizarea lucrărilor din domeniul de activitate;
  • organizează instructajul periodic de protecție a muncii, de prevenire și stingere a incendiilor;
  • întocmește fișele posturilor din cadrul serviciului pe care îl conduce și le reactualizează ori de câte ori este necesar, pentru a răspunde permanent nevoilor și cerințelor și a fi conforme legislației în vigoare;
  • întocmeşte fişele pentru evaluarea performanţelor individuale ale funcţionarilor publici din subordine, conform rigorilor legii;
  • întocmește lunar foaia colectivă de prezență pentru personalul din cadrul Serviciului Financiar, Contabilitate, Elaborare şi Execuţie Buget, pe care o semnează pentru certificat în privinţa realităţii şi legalităţii și o supune spre aprobare primarului;
  • aprobă cererile de concediu ale personalului din subordine şi întocmeşte programarea anuală a concediilor de odihnă, centralizată la nivelul serviciului, pe care o transmite către Compartimentul de Resurse Umane;
  • întreţine şi exploatează corect inventarul din dotare;
  • răspunde de integritatea tuturor documentelor aflate în pǎstrare, de organizarea și realizarea arhivării documentelor pe care le crează/generează și asigură securitatea documentelor prevăzute de lege, în format scris și electronic;
  • întocmeşte referate de necesitate pentru achiziţia de produse, lucrǎri sau servicii;
  • menţine ordinea şi curǎţenia la locul de muncǎ;
  • respectǎ mǎsurile de securitate şi sǎnǎtate în munca în instituţie.

 

  1. alte sarcini (10 % din timpul de lucru):
  • Urmărește legislația aplicabilă atât în ceea ce privește modificarea și completarea cadrului existent cât și a noutăților de imediata aplicare, îndeplinind toate obligațiile rezultate din acestea care sunt de natura postului, respectiv a funcției publice deținute sau a atribuțiilor delegate informând în scris superiorul ierarhic;
  • participǎ la testǎrile periodice pentru verificarea nivelului de pregǎtire profesionalǎ;
  • participǎ la cursurile de perfecţionare la care este trimis de institiţie;
  • efectuează deplasǎri pe teren în interesul serviciului;
  • Realizează şi alte sarcini care decurg din actele normative în vigoare stabilite de ordonatorul principal de credite;
  • Prezenta fișă a postului se completează cu atribuții și sarcini prin dispoziții scrise și acte normative ulterioare

RESPONSABILITǍŢI

Răspunde pentru:

  • certificarea temeiniciei, realităţii, veridicităţii şi exactităţii, prin semnǎtura olografǎ sau digitală aplicatǎ pe orice înscris (document, act, scrisoare, adresǎ etc.), întocmit sau redactat,pentru datele consemnate în înscrisurile respective;
  • respectarea măsurilor de securitate cu privire la accesarea aplicaţiilor informatice utilizate (shimbarea parolei de acces la intervalul indicat de către personalul de specialitate, ieşirea din toate aplicaţiile în momentul în care se părăseşte temporar staţia de lucru etc.)
  • adoptarea unei conduite morale conformă cu prevederile legale în vigoare, atât în relaţiile cu colegii cât şi cu persoanele din afara instituţiei;
  • sesizarea conducerii sau comisiei de disciplinǎ, după caz, a situaţiilor în care constatǎ cǎ unul dintre colegii de serviciu încalcǎ prevederile legale în vigoare sau procedurile interne de lucru;
  • prezentarea la locul de muncǎ în ţinutǎ adecvatǎ;
  • purtarea ecusonului la locul de muncǎ;
  • respectarea secretului de serviciu;
  • anunţarea conducătorului ierarhic a oricăror situaţii care reclamă absenţa din sediu în timpul programului (fie în interes de serviciu, fie în interes personal).

Bibliografia este anexată prezentului  anunt.

Coordonate de contact: Primaria Orasului Eforie, str Progresului nr 1, Eforie Sud, telefon 0241 748633, fax 0241 748949, email: secretariat@primariaeforie.ro.

Persoana de contact: Gheorghe Gabriela Florentina, inspector in cadrul Compartimentului Resurse Umane, telefon 0241/ 748633 .

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0241/ 748633.

 

 

PRIMAR

SERAN Robert Nicolae               Întocmit,

Gheorghe Gabriela-Florentina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bibliografie și tematică pentru Șef Serviciu-functie de  conducere,

 SERVICIU FINNCIAR,CONTABILITATE,ELABORARE SI EXECUȚIE BUGET

 

  1. Constituția României, republicată

cu tematica Constituția României, republicată

  1. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  1. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  1. Partea I (dispozitii generale), titlul I(Guvernul) şi titlul II (Administratie publică centrală de specialitate ) ale părții a II-a, titlul I (Prefectul și subprefectul) al părții a IV-a, titlul I (Dispoziții generale) şi II (Statutul funcționarilor publici) ale părţii a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

cu tematica Partea I (dispozitii generale), titlul I(Guvernul) şi titlul II (Administratie publică centrală de specialitate ) ale părții a II-a, titlul I (Prefectul și subprefectul) al părții a IV-a, titlul I (Dispoziții generale) şi II (Statutul funcționarilor publici) ale părţii a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

5.Legea finanţelor publice locale nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica

Legea finanţelor publice locale nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

 

6.Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

cu tematica

Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

7.Legea contabilităţii nr. 82/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica

Legea contabilităţii nr. 82/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare

8.OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene;

cu tematica OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene

9.Ordonanţa nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica Ordonanţa nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare;

 

10.Ordinul MFP nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica

Ordinul MFP nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările și completările ulterioare

11.Ordinul MFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica

Ordinul MFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;

Articolul face parte din: Concursuri
Sari la conținut