concurs recrutare inspector , clasa I, grad profesional superiorin cadrul compartimentului administrarea Domeniului Public si Privat

Primăria Oraşului Eforie, cu sediul in str Progresului nr 1, Eforie Sud, în baza art. VII alin.(3) lit.a) din OUG nr 156/2024 și art.VII alin (7) /XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a unei funcţii publice de executie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Administrarea Domeniului Public si Privat al Serviciului Administrarea Domeniului Public si Privat.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/saptamana
Calendarul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de execuție vacante:
– Dosarele de înscriere la concurs se pot depune in perioada 05.03.2025- 24.03.2025
– selectia dosarelor va avea loc în maxim 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere;
-proba scrisa se va desfăşura în data de 07.04.2025 ora 11.30, la sala de ședinte – sediul Primariei Eforie din Eforie Sud, strada Avram Iancu nr 3
– proba interviu se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise ; data interviului va fi afișată odată cu rezultatele la proba scrisă

Modalitatea de înscriere concurs
– Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primariei Orasului Eforie din strada Progresului nr 1 , loc. Eforie Sud, sau prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de email secretariat@primariaeforie.ro, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 05.03.2025- 24.03.2025 , inclusiv
Dosarele de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail secretariat@primariaeforie.ro după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice , dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului , sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Dosarele de concurs conțin în mod obligatoriu următoarele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.) din Anexa nr 10 din OUG nr 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art.VI din OUG nr. 121/2023
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
-conform dispozițiilor art.VII alin.(15) din OUG nr 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin.(7) din Anexa 10 la OUG nr 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art 137 lit.e) din Anexa 10 la OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare. Modelul adeverinței în format editabil este atașat la prezentul anunț.
Adeverințele care au un alt format trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa menționată mai sus și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: functia/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;
e) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare , eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia , în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap emis în condițiile legii;
f) cazierul judiciar
Acest document poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere.In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizării interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.
g) Declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere , sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Condiții de participare pentru funcția de inspector, clasa I, grad professional superior din cadrul Compartimentului Administrarea Domeniului Public si Privat al Serviciului Administrarea Domeniului Public si Privat.
Condiţii generale pentru participarea la concurs sunt prevăzute în articolul 465 alin (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical.
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Condiţiile specifice :
– pregătirea de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime în specialitatea studiilor : minim 7 ani
Atributiile prevazute in fisa postului sunt urmatoarele:
a) sarcini de bazǎ (60 % din timpul de lucru) – atribuţii şi responsabilitǎţi specifice scopului principal al postului:
-organizarea, reglementarea, exploatarea, monitorizarea serviciului de utilitate publică privind salubrizarea pe raza UAT Eforie prestat de operatorul desemnat de A.D.I Dobrogea
-urmărirea contractului de delegare a gestiunii zona 2 de colectare din județul Contanța încheiat între ADI Dobrogea (nr 12/31.07.2004) și S. C Iridex Group Salubrizare S.R.L (nr 1326/31.07.2024.
– efectuarea verificărilor la punctele de lucru/ sediile operatorilor non casnici
– efectuarea verificărilor la domiciliile operatorilor casnici
-urmărirea activității serviciului de salubrizare
-verificarea declarațiilor în vederea stabilirii taxei de salubrizare pentru operatorii casnici și non-casnici
-evidența declarațiilor în vederea stabilirii taxei de salubrizare pentru operatorii casnici și non casnici
-colaborarea cu instituțiile în domeniu, în limita competențelor
-respectarea ordinului ARSC nr 640/2022
-respectarea OG 2/2001
-respectarea OUG 92/2001
-respectarea Legii nr 101/2006
b)sarcini generale
– respecta cu cu strictețe regulamentul nr 679/ din 27.04.2016 privind protectia peroanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR).
– verifica in teren nomenclatura stradală
-întocmește note justificative și propuneri pentru bugetul de venitul și cheltuieli al orașului Eforie, pentru rectificări bugetare (în cazul în care bugetul a fost deja adoptat), pentru programul anual de achiziții publice
– întocmește rapoarte, statistici, monitorizări, declarații etc solicitate de către alte instituții sau instituite prin legislația în vigoare și răspunde de expedierea acestora la termenele solicitate;
-cunoaște, respectă și aplică întocmai legislația în cadrul atribuțiilor de serviciu
– cunoaște, respectă și aplică întocmai prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare al Primăriei Eforie, prevederile Regulamentului de Ordine Interioara , procedurile de lucru instituite prin Dispoziții ale Primarului (procedura privind circulația și redactarea corespondenței, etc)
-certifică, prin semnătură olografă /electronică aplicată pe orice înscris (document , act , scrisoare, adresă etc) întocmit, temeinicia (realitatea , veridicitatea , exactitatea etc.) tuturor datelor aflate în evidența consemnate în înscrisurile respective)
-rezolvă corespondența repartizată cu respectarea prevederilor legale în vigoare precum și cu respectarea regulamentului și procedurilor interne
– întocmește raportări periodice cu privire la activitatea desfășurată pe care le înaintează onducătorului ierarhic
-anunță în scris orice situații care reclama absența din sediu în timpul programului fie în interes de serviciu, fie în interes personal
– adoptă , în relațiile cu colegii și cu publicuul, o conduită morală conformă cu prevederile legale în vigoare
-în cazul în care constată că unul dintre colefii de serviciu încalcă prevederile legale în vigoare sau procedurile interne de lucru, are obligația de a sesiza , imediat, în scris conducerea (sau comisia de disciplină) asupra acestui aspect
-în cazul în care constată că, datorită unor modificări survenite în legislație, unele proceduri de lucru interne conțin prevederi care contravin legislației în vigoare sau trebuie modificate pentru a fi conforme cu noile prevederi legale, are obligația de a înștiința imediat, în scris, conducerea
– participă la testările periodice pentru verificarea nivelului de pregătire profesională
c. sarcini administrative (10 % din timpul de lucru):
– întreţine şi exploatează corect inventarul din dotare;
– participǎ ca membru în comisii de recepţie a lucrǎrilor, serviciilor sau produselor achiziţionate de cǎtre Primǎria Eforie sau de cǎtre instituţiile publice subordonate Primǎriei precum şi in orice alte comisii în care este numit prin dispoziţii ale primarului sau decizii/note interne ale conducǎtorilor ierarhici;
– răspunde de integritatea tuturor documentelor aflate în pǎstrare, de organizarea și realizarea arhivării documentelor pe care le crează/generează și asigură securitatea documentelor prevăzute de lege, în format scris și electronic;
– rǎspunde de pǎstrarea în condiţii corespunzǎtoare a tuturor copiilor actelor întocmite şi expediate, precum şi arhivarea actelor clasate;
– întocmeşte referate de necesitate pentru achiziţia de produse, lucrǎri sau servicii;
– menţine ordinea şi curǎţenia la locul de muncǎ;
– respectǎ mǎsurile de securitate şi sǎnǎtate în munca în instituţie.
d. alte sarcini (10 % din timpul de lucru):
– participǎ la testǎrile periodice pentru verificarea nivelului de pregǎtire profesionalǎ;
– participǎ la cursurile de perfecţionare la care este trimis de institiţie;
– efectuează deplasǎri pe teren în interesul serviciului;
– raporteazǎ periodic activitatea desfǎşuratǎ şi rezultatele acesteia (prin întocmirea raportului de activitate zilnic, săptămânal, lunar, trimestrial sau anul, după caz), care se transmite prin email persoanelor desemnate;
– întocmeşte orice alte lucrǎri dispuse de cǎtre conducătorul ierarhic.
Bibliografia este atașată prezentului anunț.
Coordonate de contact: Primaria Orasului Eforie, str Progresului nr 1, Eforie Sud, telefon 0241 748633, fax 0241 748949, email: secretariat@primariaeforie.ro.
Persoane de contact : GHEORGHE Gabriela-Florentina, inspector, 0241748633

BIBLIOGRAFIE și TEMATICĂ

Nr crt Bibliografie Tematica
1 Constituția României, republicată Integral
2 Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare Integral
3 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare Integral
4 Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare Integral
5 Legea 544/2001, actualizată, privind liberul acces la informațiile de interes public Integral
6 legea nr 98/2016, privind achizițiile publice, actualizata Integral
7 Hotărâre de Guvern nr 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publică/acordului cadru din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice integral
8 Legea nr 51/2016 privind serviciile publice comunitare de utilități publice , republicată, actualizată actualizată integral
9 Legea nr 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților , republicată, actualizată integral
10 Ordonanța de Urgență nr 92/19.08.2021 privind regimul deșeurilor Integral
11 Ordinul ARSC nr 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire , ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor /taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare Integral

 

 

Adeverinţă de vechime

Denumire angajator

Date de identificare ale angajatorului (adresă completă, CUI)

Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)

Nr. de înregistrare

Data înregistrării

                                                                                   ADEVERINŢĂ

Prin prezenta se atestă faptul că dl/dna ……………….., posesor/posesoare al/a C.I. …. seria …… nr. ………, CNP ………., a fost/este angajatul …………………., în baza actului administrativ de numire nr. ………./contractului individual de muncă, cu normă întreagă/cu timp parţial de ……. ore/zi, încheiat pe durată determinată/nedeterminată, înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ……../….., în funcţia/meseria/ocupaţia de*1) …………… .

*1) Prin raportare la Clasificarea ocupaţiilor din România şi la actele normative care stabilesc funcţii

Pentru exercitarea atribuţiilor stabilite în fişa postului aferentă contractului individual de muncă/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel*2) …….., în specialitatea …………….. .

*2) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior).

Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu, dl/dna ………….. a dobândit:

– vechime în muncă: ……. ani ……. luni ……. zile;
– vechime în specialitatea studiilor: …… ani ………. luni …… zile.

Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu au intervenit următoarele mutaţii (modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu):

Nr. crt. Mutaţia intervenită Data Meseria/Funcţia/Ocupaţia cu indicarea clasei/gradaţiei profesionale Nr. şi data actului pe baza căruia se face înscrierea şi temeiul legal

În perioada lucrată a avut ……… zile de concediu medical şi …… concediu fără plată.

În perioada lucrată, dlui/dnei ……………… nu i s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/i s-a aplicat sancţiunea disciplinară ………….. .

Cunoscând normele penale incidente în materia falsului în declaraţii, certificăm că datele cuprinse în prezenta adeverinţă sunt reale, exacte şi complete.

Data ………….

Numele şi prenumele reprezentantului legal al angajatorului*3),

…………………………….

Semnătura reprezentantului legal al angajatorului

…………………………….

*3) Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezintă angajatorul în

relaţiile cu terţii.

 

 

 

 

Articolul face parte din: Concursuri
Sari la conținut