concurs recrutare inspector, clasa I, grad profesional superior- compartiment GIS

Primăria Oraşului Eforie, cu sediul in str Progresului nr 1, Eforie Sud, în baza art. VII alin.(3) lit.a) din OUG nr 156/2024 și art.VII alin (7) /XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a unei funcţii publice de executie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului GIS.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/saptamana
Calendarul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de execuție vacante:
– Dosarele de înscriere la concurs se pot depune in perioada 07.03.2025- 26.03.2025
– selectia dosarelor va avea loc în maxim 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere;
-proba scrisa se va desfăşura în data de 10.04.2025 ora 11.30, la sala de ședinte – sediul Primariei Eforie din Eforie Sud, strada Avram Iancu nr 3
– proba interviu se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise ; data interviului va fi afișată odată cu rezultatele la proba scrisă

Modalitatea de înscriere concurs
– Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primariei Orasului Eforie din strada Progresului nr 1 , loc. Eforie Sud, sau prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de email secretariat@primariaeforie.ro, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 07.03.2025- 26.03.2025 , inclusiv
Dosarele de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail secretariat@primariaeforie.ro după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice , dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului , sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Dosarele de concurs conțin în mod obligatoriu următoarele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.) din Anexa nr 10 din OUG nr 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art.VI din OUG nr. 121/2023
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
-conform dispozițiilor art.VII alin.(15) din OUG nr 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin.(7) din Anexa 10 la OUG nr 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art 137 lit.e) din Anexa 10 la OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare. Modelul adeverinței în format editabil este atașat la prezentul anunț.
Adeverințele care au un alt format trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa menționată mai sus și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: functia/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;
e) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare , eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia , în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap emis în condițiile legii;
f) cazierul judiciar
Acest document poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere.In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizării interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.
g) Declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere , sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Condiții de participare pentru funcția de inspector, clasa I, grad professional superior din cadrul Compartimentului GIS.
Condiţii generale pentru participarea la concurs sunt prevăzute în articolul 465 alin (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical.
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Condiţiile specifice :
– pregătirea de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental Stiinte Ingineresti, ramura de știință: Inginerie Civilă, Domeniul de stiiță :Inginerie civila, Ingineria instalațiilor
– vechime în specialitatea studiilor : minim 7 ani
Atributiile prevazute in fisa postului sunt urmatoarele:
1. Respectă legislația în vigoare precum și Hotărârile Consiliului Local Eforie specifice domeniului de activitate;
2. Desfășoară următoarele activități specifice în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului:
– gestionează baza de documente şi informaţii necesare desfăşurării în bune condiţii a activităţilor de
urbanism la nivelul orașului;
– implementează sistemul informatic specific domeniului urbanismului și amenajării teritoriului, imobiliaredilitar și băncilor de date urbane;
 asigură evidenţa documentaţiilor de urbanism şi amenajare a teritoriului transpuse în baza de date;
 transmite periodic Prefecturii şi către O.C.P.I. situaţiile cu privire la evidenţa şi actualizarea documentaţiilor de amenajare a teritoriului şi urbanism;
3. Asigură funcționarea Comisiei de acorduri unice;
– asigură îndeplinirea atribuțiilor cu privire la obligațiile legale în vederea obținerii, contra cost, în condițiile legii, la cererea solicitantului, a avizelor și acordurilor necesare autorizării executării lucrărilor de construcții prin emiterea acordului unic;
4. Analizează, în vederea avizării, documentaţiile topografice, întocmite în vederea elaborării planurilor de situație pentru proiecte, în vederea certificării amplasamentelor care cuprind terenuri aflate în domeniul public/privat al Consiliului Local Eforie;
B. Atribuții SSM/PSI
1. Să își desfășoare activitatea, în conformitate cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea superiorilor ierarhici, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și alte persoane care pot fi afectate de acțiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
2. Să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a
dispozitivelor de securitate proprii și să utilizeze corect aceste dispozitive;
3. Să informeze superiorul direct în cazul în care identifică factori de risc și să ia măsurile corespunzătoare în cazul apariției unui pericol nou sau existent latent pentru siguranța sau sănătatea personalului din instituție;
4. Să se prezinte la examenele medicale de supraveghere a sănătății la locul de muncă conform planificării stabilite de angajator împreună cu furnizorul serviciilor de medicina muncii;
5. Să își însușească măsurile de prim ajutor și să le aplice în cazul accidentării persoanelor participante la procesul de muncă.
6. Să semneze condica de prezență înainte de începerea și terminarea programului de lucru, menționând ora sosirii și plecării din instituție.
7. Să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor, aduse la cunoștință, sub orice formă, de conducerea instituției;
8. Să comunice, imediat după constatare, conducătorului locului de muncă orice încălcare a normelor de apărare împotriva incendiilor sau a oricărei situații stabilite de acesta ca fiind un pericol de incendiu, precum și orice defecțiune sesizată la sistemele și instalațiile de apărare împotriva incendiilor;
9. Să acționeze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariției oricărui pericol iminent de incendiu;
10. La terminarea programului de lucru să închidă calculatoarele și toate echipamentele de lucru, să le scoată din priză, să strângă documentele de lucru de pe birou, să închidă ferestrele, să stingă lumina și să închidă ușa cu cheia.
C. Atribuții SCIM
Stabilite conform Regulamentului de Organizare și Funcționare al Comisiei de Monitorizare.
D. Atribuții privind RGPD
1. Răspunde de păstrarea secretului de serviciu, de secretul datelor și informațiilor cu caracter confidențial la care au acces ca urmare a îndeplinirii atribuțiilor de serviciu,
2. Să cunoască și să aplice prevederile actelor normative din domeniul datelor cu carater personal;
3. Să păstreze în condiții de strictețe parolele și mijloacele tehnice de acces, să interzică în mod efectiv și să împiedice accesul oricărei persoane la canalele de accesare a datelor disponibile pe computerul instituției cu ajutorul căruia îți desfășoară activitatea;
4. Să informeze persoana vizată atunci când datele cu caracter personal sunt colectate direct de la acesta, în condiţiile legii, cu privire la identitatea operatorului, scopul în care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, obligativitatea furnizării tuturor datelor cu caracter personal solicitate şi consecinţele refuzului de a le pune la dispoziţie, drepturile prevăzute de Regulamentul privind protecţia datelor cu caracter personal şi Legii 190/2018;
5. Să nu transmită pe suport informatic și nici un fel de suport date cu caracter personal către sisteme
informatice care nu se află sub controlul instituției sau care sunt accesibile din afara instituției, inclusiv stick-uri USB, discuri rigide, căsuțe de e-mail sau orice alt mijloc tehnic;
6. Răspunde de păstrarea bunurilor și valorilor aparținând instituției, primite în folosință sau în administrare;
7. Participă la cartografierea datelor cu caracter personal și la identificarea riscurilor privind datele cu caracter personal ori de câte ori este necesar;
8. Pune în aplicare măsurile de diminuare, eliminare, ținere sub control a riscurilor de protecția datelor
identificate.
E. Atribuții privind arhivarea documentelor
1. Răspunde de arhivarea și păstrarea documentelor rezultate din activitatea proprie în conformitate cu prevederile legale în vigoare și Nomenclatorului arhivistic aprobat la nivelul instituției;
2. Propune revizuirea Nomenclatorului arhivistic aplicabil structurii și înaintează prin referat solicitarea de modificare, completare a nomenclatorului aprobat la nivelul instituției;
3. Predă dosarele către Compartimentul de arhivă cu respectarea tuturor cerințelor privind organizarea și evidența arhivei cuprinse în procedurile interne și Legea nr. 16/1996, republicată.
Bibliografia este atașată prezentului anunț.
Coordonate de contact: Primaria Orasului Eforie, str Progresului nr 1, Eforie Sud, telefon 0241 748633, fax 0241 748949, email: secretariat@primariaeforie.ro.
Persoane de contact : GHEORGHE Gabriela-Florentina, inspector, 0241748633

 

 

BIBLIOGRAFIE și TEMATICĂ

1 Constituția României, republicată – Integral
2 Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare-  Integral
3 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare-  Integral
4 Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare Integral
5 legea nr 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismului , cu completarile și modificările
ulterioare- Integral
6 ordin 233/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și de elaborare și actualizare a documentațiilor de urbanism-  Integral
7 Legea 50/1991, republicată, actualizată, privind autorizarea lucrărilor de construcții-  integral
8 Ordin nr 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind
autorizarea executării lucrărilor de construcţii-  integral
9 Legea 10/1995 privind calitatea în construcții-  integral
10 ordin nr 2701/2010 pentru aprobarea metodologiei de informare si consultare a publicului cu privire la
elaborarea și revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului si de urbanism-  Integral
11 . Hotărârea Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare – Integral

Articolul face parte din: Concursuri
Sari la conținut